A weboldalon cookie-kat használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. Ön az „Elfogadom” gombra kattintással, beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja az adat és süti-kezelésre vonatkozó irányelveket.

Elfogadom

Ismét hazudott a Magyar Idők nevű szennylap a Jobbikról

Most a Fidesz kedvenc hazugsággyára fizet százezreket a Jobbik rágalmazása miatt Miután a hét elején a kormánypártok lakájmédiája már több milliós sérelemdíjak megfizetésének kötelezettségével volt kénytelen szembesülni, az ezekből akkor még kimaradó Magyar Időkre került a hét második felére a sor. A XXI. századi Magyarország Pravdája vélhetően szándékosan félrefordítva a The Telegraph egyik cikkét hazudta azt a Jobbikról, hogy Oroszországból kap jelentős pénzügyi támogatást.

A perben a Magyar Idők nemhogy nem tudta, de még csak meg sem kísérelte bebizonyítani, hogy esetleg egyszer végre igazat írt a nemzeti ellenzéki pártról, így az ügynek nem lehetett más végkimenetele, minthogy immáron jogerős ítéletben kötelezte őket a Fővárosi Ítélőtábla bocsánatkérésre és több százezer sérelemdíj megfizetésére, közölte portálunkkal a Jobbik Sajtóosztálya.

Submit to ,Submit to ,Submit to ,Submit to VkSubmit to SmsSubmit to MessengerSubmit to ViberSubmit to Whatsapp

Aktuális