Így higgyen a Magyar Televíziónak! – Bevallották, hogy hazudtak!

A 90 milliárd forintnyi adófizetői pénzből fenntartott köztévé honlapján jelent meg az alábbi írás:

Helyreigazítás a „Hangos vita jellemezte a Jobbik frakcióülését” című cikk miatt

A portálunkon 2018. szeptember 24-én Hangos vita jellemezte a Jobbik frakcióülését címmel megjelent cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy hangos vita és kiabálás volt a Jobbik Magyarországért Mozgalom 2018. szeptemberi szezonnyitó frakcióülésén, és ott patkányhoz hasonlították Vona Gábort.

Valótlanul híreszteltük, hogy botrány tört ki a Jobbik Magyarországért Mozgalom frakcióülésén akkor, amikor Szabó Gábor pártigazgató a párt létszámáról közölt információkat az ott megjelentekkel. Valótlanul híreszteltük, hogy ezen információt a frakcióülés résztvevői közölték Origo.hu-val.

Valótlanul állítottuk továbbá, hogy Stummer János a Jobbik Magyarországért Mozgalom alelnöke számon kérte Vona Gábort, és azt kérdezte tőle, nincs-e lelkiismeret-furdalása, amiért elsőként hagyta el a hajót, mint egy patkány?

Close